måndag 20 juli 2009

zzzzzzz

Det var något med vädret inatt, tror jag.
Jag har sovit jätte dåligt och hade svårt att somna om.
Undrar om det berodde på den snarkande mannen bredvid mig???

Just precis när man dvalar in börjar han igen, så när Tilde kom in till mig efter 2-3snarkvakningar så la jag mig i hennes säng. Den sängen är inte så skön, smal å kort, så efter ett tag flyttade jag ner till soffan istället. Drog en tröja över huvudet och somnade för 3 timmar!!
Så idag har jag varit lite lättretlig och haft jävligt ont i axeln!!
Undrar hur man ser ut när man sover egentligen???
Men man klarade ju av denna dag med :-D

Så inatt hoppas jag att jag får sova, annars tror jag att jag åker och köper en ny säng till Tilde i morgon så jag kan sova gott i den iaf!! Å nytt täcke för hon har bara ett litet täcke så typ halva kroppen får plats under.
Barnen verkar ju kunna sova egenom en jordbävning så de behöver jag ju inte oroa mig för.

Kanske ska gå igenom Apotekets snarkmedelutbud oxå?!!

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Eller så är det maken som ska flytta på sig. Det är ju han som stör!
Men jag tyckte du så lika pigg och fräsch ut som vanligt idag! Märktes inte ett spår av någon dålig natt.

Kram!