söndag 5 juli 2009

Snart....

Nu är det bara en arbetsvecka kvar tills det är semester.
Nice!!
Känner nu att den är väl mött. Denna vecka har varit lite för mycket av allt.
För soligt, för varmt för att jobba, för ensam med barnen, för mycket i farten, för lite slappa..
Idag har jag bara läntat från dess jag vaknade tills jag snart ska få gå å sova, på just sova..

Barnen var uppe till 22 igår för vi var på fest hos grannarna, jag somnade väl vid 22.30. Å My väckte oss vid 8 så visst har jag fått sovit, men det känns inte tillräckligt.
Ingen av dem ville vila middag heller, bara jag. Det fick jag aldrig.....
Jag hade behövt att bara ligga på stranden en hel dag å lapat sol, fast det var ju inte väder för sånt idag. Satt faktiskt med fleecetröjan på flera gånger för jag frös så. Barnen badade i poolen... Burr

Nedräkningen har börjat.
Semestern börjar om 115 timmar....

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Snart Åsa, snart sitter vi där och lapar lite gott vin i solnedgången!
Kramar från Gbg!

Miafia sa...

Såg lite bilder från festen på fejjan...det såg riktigt kul ut :-)

Vad härligt att du snart närmar dig semester, då får du vila upp dig och bara njuta!
Kram från Götet

Popprinsessan sa...

Jag har också en jobbvecka kvar innan det BARA ska softas! Hoppas att vi håller ut! :-)