lördag 18 juli 2009

Nya myshörnan



Så här ser min nya hängstol ut!
Tycker nog att den e ok. Tror nog jag vill ha en med högre nackstöd, så man mera kan krypa upp i den. Men helt okej tycker jag den är, hittade den som sagt på Rusta!!
Av alla ställen.
Jag satte upp den på altanen till vår gäststuga för Dennis påpekade att på vår stora altan är det typ sol hela tiden och då vill man nog inte sitta där.'
I den vill man nog bara sitta i fred, i skuggan, och det är det där. Från mitt på dagen ungefär.
Provsatt den där i går kväll, med ett glas vin. Avkopplande.
Det är synd att myggen förstör det hela!!

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Va mysigt!
Du får hänga upp en sån fin sänghimmel som finns till barnrum, då kan du sitta därinne och bara mysa utan mygg.

Popprinsessan sa...

Det ser jättemysigt ut! Vi har alldeles för liten tomt för gäststuga och har tyvärr ingen stans att hänga något liknande. Hoppas att du får många mysiga stunder i den!

Jenni sa...

Vilken härlig myshörna, blir lite avis...
Vill tacka dig för ditt inlägg på min blogg, det värmer!
Kram Jenni, Eltons mamma