måndag 13 juli 2009

Dag 1

Första dagen på semestern!!
O inte blev den lugn inte. Jag har ju lite svårt att bara sitta still och inte göra något, ännu svårare är det ju nu när man bor i villa. Då är det alltid flera projekt samtidigt!
Fixa om poolen, städa den, fylla upp den, städa altanen till gäststugan, dra ris från träd vi fällt, tvätta bilen....
My hade en hel hög med kompisar här också. Trevligt och de hade väldans roligt, men nu när jag rätt trött.
Min vän Jessica är här nu på besök innan hon åker till Kazakstan, igen. Fast hon kommer åter till Sverige om ca 3 veckor så det är bara för en kortis. Skönt och trevligt att ha henne här. Nu när Dennis är och jobbar också så kan vi bara prata om det vi vill också. Just nu sitter hon och skypar så då passar jag på att skriva lite. Jag längtar tills det blir en sådan där strand dag, då man bara är på stranden en hel dag. Då kan man inte göra något annat!! Kanske imorgon....

Inga kommentarer: