söndag 13 mars 2011

ZZZöndag...

Känner mig lite sänkt idag även fast vi inte gjorde något igår...
Jo var på kalas men sååå jobbigt är det inte. En lugn hemmakväll framför tvn där vi följde Mello. Ja det blev ju som det blev och vi får ju se hur det går senare i vår..
Sen såg vi en ruskigt bra film "The guardian" med Kevin Costner och ja vad han nu heter som är gift Demi Moore.... Adam någonting... De är ytbärgare. Ja himlans bra var den iaf.
Tror sviterna av influensan sitter kvar än med lite inslag av jobbångest!!
Är så förbaskat trött på att vara trött. Man orkar ju knappt ur sängen på morgorna (hur stavas det egentligen?).

Imorgon är jag i för sig ledig- eller jag har tagit ledigt!
Jag ska på intervjuv eller kika på ett rum i en salong i Täby. Det ska bli så spännande att se vad de har att erbjuda och vad allt kommer att kosta för den delen. Känns som bollarna har kommit lite i rullning. Ha nu blir jag genast lite gladare när jag tänker på det!
Trevlig söndag på er!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Alltid kul med filmtips, tack :-)
Hoppas att du vaknar upp lite piggare imorgon!