torsdag 10 mars 2011

Duktig..

Åh nu känner jag mig bättre!!
Tror jag är frisk eller är det bara för att solen skiner in genom de skitiga fönstrerna??
Nä imorgon måste jag jobba, klättrar på väggarna här hemma ;)

Nu har jag haft storstädning!! bland papprerna. Sånt där som man skjuter upp till senare, det som läggs på hög osv. osv.
Nu är pärmarna rensade på papper som är gamla och de nya papprerna insatta så man lätt ska hitta i dom. Har räknat att vi har en pärm var i familjen och huset har två!! Blir en hel del papper att gå igenom. Sen är det ju räkningspärmarna men de rensar jag inte i, tittar inte heller men det är nog bra att spara dem ett tag iaf...
SKA verkligen fösöka att inte skjuta upp såna här tråkiga saker för de blir ju ännu tråkigare och ännu jobbigare ju högre högen blir.
Första städningen inför våren är gjord!!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad skönt! Jag blir alltid inspirerad när jag hör andra som röjer, men tyvärr får jag inte alltid tummen loss själv..

Hoppas du får en skön helg!