onsdag 2 mars 2011

Arbete..

Så var det det här med arbetet...
Igår hade jag absolut min värsta arbetsdag någonsin!! Hade en tjej som provjobbade och jag var själv med henne. Det visade sig att hon inte har jobbat något inom restaurang innan och kunde bära "bara" två tallrikar (är ju bra om man kan ta iaf tre!!!)
Självklart så blev ju det jättemycket att göra, som det ju alltid blir när man inte är förberedd.
Vi satt rejält i skiten!! Jag har aldrig blivit arg på jobbet, (jo men inte fått utbrott!) men det fick jag nu. Ingenting fungerade. Jag gjorde typ allt utom at stå i kassan för där stod hon... det gick bra där iaf så det är skönt.
Helt slut var jag efter gårdagens pass. Hela kroppen ömmade även nu idag. Känns som man har sprungit ett längre tävlingslopp!!
Ont i magen fick jag av allt stressande, ja även huvudet fick sin beskärda del. Den här tyngande känslan man har över bröstet kom hela tiden som jag verkligen försökte andas bort.

Natten så sov jag oroligt, drömde mycket konstiga drömmar och låg sömnlös vissa tider.
Kändes bra att få gå till färjan imorse att röra på sig och skingra tankarna, det brukar hjälpa för mig med motion.
Men tankarna finns där hela tiden...
Vill jag ha det så här????

Inga kommentarer: