onsdag 9 september 2009

Blöjfri

Nu har man ju jobbat ett tag efter semestern. Barnen går till dagmamman, eller mammorna och allt bara lunkar på. Men mitt i allt har jag kommit på att Tilde blivit blöjfri!! Bara sådär, vips så var det klart. Ja med en hel del olyckor förståss men det är bara packa väskan med några extra ombyten…. Hon har ju sprungit naken eller med trosor hemma på semester och sen när de började igen så tyckte dagmammorna att det var väl bara att fortsätta. Tror nog att hon tycker det är rätt skönt utan blöjan…                 Fast den får vara kvar ett tag till på natten.

Fick mail idag att det fanns bilder på mig från Tjejmilen. Jaha va kul tänkte jag. Men NEJ det var inte så kul. Va hemsk man ser ut när man springer!! Illröd i ansiktet, sura miner och nej nej nej. Inget jag vill köpa iaf och spara i fotoalbumet.

5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Det är så skönt när man äntligen kan sluta med blöja. När man var uppe i det kändes det bekvämt och skönt, men nu är det mycket skönare. Här är också blöjan kvar på natten. Varannan morgon är den helt torr och varannan är den full...

Haveristens logg sa...

Nu vill vi i pereferin se bilder!

Haveristens logg sa...

Nu vill vi i pereferin se bilder!

Haveristens logg sa...

Nu vill vi i pereferin se bilder!

Haveristens logg sa...

Nu vill vi i pereferin se bilder!