måndag 29 juni 2009

Testet

Jag kunde ju inte motstå att göra detta test som flera av er har gjort.
Lät ju väldans lockande. Så här tycker de att jag är:

Min personlighetstyp:
Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa mig:
Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Jag kan väl inte annat än att hålla med dem lite grann. Kanske inte på allt. Jag kan aldrig se mig själv som läkare när jag är så skraj för sprutor, ja å annat med för den delen.. Men kul var det :-)



1 kommentar:

CharmKatti sa...

Ja, det är lite skrämmande hur bra det här testet funkar!

Kram!!