måndag 1 juni 2009

Redan juni..

Ja då var det juni!!
Hallå vart tog underbara maj vägen???
Tiden går alldelles för fort. Min pappa sa att det blir bara väre ju äldre man blir...
I den här takten så är det ju snart jul igen!!

Mitt röda öga är borta men inte förkylningen som är gömd lite längre bak i huvudet (?`?)
ONT i halsen för jämnan men visst jobbar man för det.
Nä så farligt är det inte, det blir bättre av värktabletter så vi ska inte behöva gå till doktorn för att den ska tala om för en att det är bara att vänta ut....
Så har jag sparat 140 spänn och en himlans massa irritation, för det får man där uppe.
Ja en å annan annan sjukdom också tror jag, känns som det när man går därifrån.

Jag som sååå gärna vill ut och röra på mig i det fina vädret. Men kan jag inte ens prata nu för att det gör så ont, så tror jag inte det är en så bra idé...

Vi har fått svar på Tildes prover som vi tog för en tid sen. Hon har inga matallergier eller konstiga baciller i avöringen.
SKÖNT!!
Så tarmarna är nog bara lite känsliga mot fullkornsprodukter och fibrer...
Att hennes mage blivit illprickig av alla jordgubbar hon åt igår är en annan historia.

Helgen avlöpte med städdag, namngivning, 60 års firning på lördagen och söndagen var en dag med/på båten och familjen.
Gud så underbart det var. Synd att man inte var tipp topp för då nade man kanske badat!!!

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Lycka till imorgon och hoppas du får en dundermeducin!