måndag 15 juni 2009

Foto

För ett tag sen när jag var hemma å var sjuk, höll jag på med våra foton.
Vi har inte framkallat ett enda kort sen vi skaffade digitalkamera. Det var typ 5 år sedan.
Så då gick jag igenom en del som jag ville ha framkallat...blev typ 350 bilder.
Så ikväll efter mycket kopierat mellan filer för att allt skulle fungera så började jag ladda ner eller upp dem till fotosidan.
Vi har inte så snabb uppkoppling så det har tagit en dryg timme för ca 100 kort...
.....jag får fortsätta imorgon. Det bästa nu är ju att jag vet hur jag gör!!
Fantastiskt att man lär sig något nytt nästan varje dag!!
Sov sött..

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Visst är det härligt! Att lära sig nya saker är kul. Ännu enklare om man inte har så bra uppkoppling är att ladda ner bilderna på ett usb-minne och skicka in.

Kramers!