tisdag 26 januari 2010

Kalashelgen som var...

Vilken helg!!
Vi började i fredags med att fira Tilde som fyllde 3 år. Då var det bara vi i familjen så vi åt på vår lokala krog innan vi åkte hem och baka det sista och städade.
Lördagen bestod av barnkalas för 14 st barn. Vi slog ihop båda barnens kalas denna gång. Var nog den sista, tror inte My vill gå med på det nästa år.
Vi planerade ju barnen så bra så det är 3 dagar emellan dem... å 3 år förståss!!
När korvarna var uppätna, tårtan slut och chokladbollarna försvinnande goda borta så röjde barnen med disco, kull och lite stillsammare lekar innan det var dags för fiskdamm. Tror att sista barnet gick vid 5 tiden!! Vi började 12.
Vi hade också besök av en del föräldrar som stannade kvar på fika. När en del åkte hem så kom det nya.
Några goda vänner kom på middag också så allt gick i ett.
Jag somnade halv 10 den kvällen.....

På söndagen var det släktens tur. De kom på fika på eftermiddagen så först var vi ute och röjde undan lite hemma.
Igår var det My`s tur att fylla 6 år. Då var det också bara familjen och vi alla 4 är fortfarande väldigt trötta efter helgens bravader.
Jag undrar bara vart vi ska göra med alla presenter???
Kanske får bli storröjning och införskaffning av flera hyllor....

Kul att jag tagit en massa extra pass denna vecka och att förkylningen brytit ut!!
Jippie
Men jag får väl vila när jag blir gammal....

Inga kommentarer: