måndag 11 januari 2010

År 2010

Det är konstigt det här med år. Hur man är van att skriva dem.
Har idag skrivit 2010 för första gången !!
Men innan skrev jag 2009 som man var van att göra.

Man har ju alltid förväntningar för ett nytt år, att det ska bli bra, lyckligt nya saker och resmål mm mm.
I år önskar jag ska hända är att jag ska bli stor!
Jag ska hitta det som jag vill och kan jobba med i resten av mitt liv. Att vara servitris är jätteroligt men väldigt tungt och slitigt för kroppen.
Om det är en utbildning eller vad får vi se, men geniknölarna ska få jobba hårt.
Det andra och enda som jag hoppas slår in är att våra vänner blir föräldrar.
De vill så gärna och har det lite tufft, det går inte som på räls direkt. Jag vet att de kommer bli jättebra föräldrar och håller tummarna för dem.

Annars tror jag detta år bjuder på det mesta.
Mycket roligt, lite deppigt och endel spännande saker. Det hoppas jag på!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Jag hoppas att 2010 blir ett bra år. Jag har faktiskt inte funderat så mycket på mina egna förväntningar av året... En semester utomlands i solen vore inte helt fel. Och en tripp med nya båten i sommar så klart! Annars är det nog mest att alla får vara friska :-)