tisdag 6 september 2011

Sjukstuga

Verkar vara en segdragen sjuka det här. Våra barn brukar ha feber en dag, MAX två, nu är vi inne på tredje dagen. I går kväll var den uppe på topp, över 40. Lillstackarn låg i soffan och yrade, viftade med armarna och ville att monstrerna skulle försvinna!!
Att hon också vägrade att ta medicin gjorde ju inte saken bättre men efter lite trugande så gick det.
Hostan är ju där men verkar inte bli värre...än iaf!
Att jag sen har fått sova bredvid henne hela natten gör att man inte känner sig så utsövd idag. Vi får väl slumra i soffan om ett tag.
Stortjejen var ju sjuk förra helgen och hennes förkylning håller i sig men hostan är på väg bort.
Vet ju själv att när det är som värst håller den i sig i flera veckor!!! HUA!!

Ja jag tänkte att jag skulle få något mera gjort idag än att titta på barnprogram, vi får väl se.
Skulle behöva fixa för imorgon då jag har Öppet hus i min lokal ;)
Sen har jag fått ett tillfälligt massageuppdrag som jag skulle behöva ringa om....

2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

hoppas hon mår lite bättre i morgon så du hinner fixa till , vart har du din lokal ??
KRAM

Alma och vi sa...

Hoppas hon kryar på sig! Lycka till på öppet hus! Kram