torsdag 1 september 2011

Reklam

Här skrivs det brev till företag, reklamblad till anslagstavlorna och jag är en mästare på att laminera (!) även på att sköta en häftpistol :)
Känns ibland som det enda man gör är att sitta framför denna burk, kanske för jag är van att jobba praktiskt istället för att sitta här ;)

Det jag hoppas på är att det ska börja snurra lite mera nu när dessa lappar är uppe och på onsdag den 7/9 är den Invigning av min lokal.
För er som inte vet har jag nu en egen Massagelokal där jag kör eget. Har i sort sett precis startat och för tillfället har jag inget annat jobb...
Känns att det är mycket att tänka på med eget företag, just nu koncentrerar jag mig på att få ut reklam och annat. Det där med redovisning och så får vi ta eftersom....

1 kommentar:

Anonym sa...

All reklam är bra reklam, även dålig reklam ;-)
Superbra med lapparna, har sett de sitta lite varstans. Jag har precis börjat sätta upp lappar om loppisen. Och så har jag bokfört idag...