tisdag 8 februari 2011

I dag var det min tur..

...att få massage!
Det var fantastiskt skönt att få en helkroppsmassage. Det kändes som år och dar sedan och det var det väl... månader iaf.
Egentligen skulle jag behövt en thailändsk massage en som verkligen tar i och massakerar en för shit va ont jag har mellan skulderbladen. Får väl beställa en hårdare massage nästa gång.(kanske fråga grannen??)
Imorgon är det ombytta roller, då ska jag ge massage istället men det är nästan minst lika skönt för man får en sådan energi och mår så bra av att massera!! inte bara av att få.
Jo jag håller på att starta ett företag men att fylla i de där papprerna var ju inte så enkelt som jag trodde det skulle vara. Känns ju som om det vore enklare och mer lättförståeligt att flyga till månen!!
Ja ja, jag har frågat om hjälp med det med så snart ska det väl komma igång.

På jobbet är det väl som vanligt, det är helt ok. Man jobbar på, de flesta är glada och gör lika mycket som en själv men det är som om vi alla går och väntar på något... jag vet inte riktigt vad... våran nya chef säger inte så mycket, jo det gör han men man funderar ju på hur han vill att det ska vara och hur det kommer att bli.
Det kommer nog att bli jättebra, jag är positiv till det här men jag kan faktiskt väldigt mycket sakna mina gamla chefer.....;-)

Inga kommentarer: