måndag 17 januari 2011

Slut..

Då var det slut...skolan alltså. I fredags var det sista dagen med diplom utdelning, utvärdering och lunch. Mycket trevligt var det och faktiskt så känns det skönt att det är slut!!
Den här hösten så har det varit intensivt. Jag har nog inte umgåtts med någon förutom mannen och barnen men det är nog för att vi bor under samma tak annars tror jag att jag skulle suttit här isolerad i mina böcker :)
Kändes rätt konstigt i fredagskväll att jag inte behövde öppna någon bok eller läsa några muskelkort alls utan bara titta på tv i lugn och ro.
Att jag sen på natten drabbades av magsjuka var ju kanske inte så konstigt!
Maken har legat i nästan en vecka med magsjuka och HÖG feber, jag fick bara magsjukan... Är på bättringsvägen och ska nog jobba imorgon.

Just nu spinner det i mitt huvud med företagsnamn och registrering av företag och annat så det är inte helt tomt där inne...
..men här i huset är det bara jag och katten hemma. Lugnt och skönt...

1 kommentar:

Katti sa...

Har du funderat nåt mer på det jag sa om gäststugan?
Kram!