tisdag 21 december 2010

Snart..

...är det jul. Känns i mitt sinne att det är massor av dagar kvar innan det är jul men förvånas varje gång att det är redan på fredag. Jag känner faktiskt ingen stress, även fast inte alla julklappar är handlade och inte maten heller...

Vi har det ju så i vår familj att vi köper julklappar till barnen- bara... Så vi har då 4 julklappar att köpa. Sen köper ju i för sig jag o Dennis till varandra. Det tycker jag är lite mysigt att få något paket. Jag har letat en klappp till Dennis i snart 2- 3 månader men det verkar inte finnas det jag vill ha så vi får väl se vad det kan bli. Vi båda behöver ju nya vinterkängor. Kanske att det finns något på rean... men det är säkert redan slut överallt!!!

Julen i år firas hos min mor o far, troligtvis så sover vi över där också. Vi blir mina föräldrar, gammelmormor och så vi, så det blir lugnt och skönt ( tror jag)... undrar om tomten kommer i år????
Annars har skolan jullov, jag jobbar lite extra på krogen men ska PLUGGA så det står härliga till för om 2,5 vecka har vi alla cerifieringsprov!!! Tjohoo!!!!

Inga kommentarer: