tisdag 9 november 2010

Blöj å välling fri!!!!!

Alldelles nyss slet jag mitt hår över att ha en liten tjej som man fick nattkissa. Som kissade i sängen ändå. Som inte kunde ta något annat än nappflaska med välling i annars blev hon som galen. Dessa nätter då man vaknade 100 gånger och som det kändes som huvudet knappt hade hunnit landa på kudden innan det var dags att gå upp. De är borta!!!

Jag sa bara stopp nu blir det inge mera nappflaska och vips så var vällingen "jätteäcklig". Hon ville inte ens ha "vuxenvälling". Tjejen somnar nu oftast utan problem, helst då i sällskap men vad gör det. Hon vaknar själv av att hon är kissnödig och går då på potta eller toa.
Wow jag har fått en stor tjej nu... Och jag är så stolt!!!
Här har man ojat sig å grämt sig för allt så gick det på en dag.... Helt otroligt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va skönt!!
Vår stora tjej har kommit över nån tröskel hon med. Kissade ju i sängen typ varje natt om man inte tog upp henne på pottan. Men plötsligt händer det .-)
Nu är det bsara lillskiten kvar, men det lär dröja...

Veronique Fantastique sa...

Visst är det fantastiskt!
Engla fick gå ner till 100 ml välling för att klara natten utan kisserier. Oliver blev intolerant å den mjölkfria var ju superäcklig - så nu fattas bara viljan för att han oxå ska klara det...
Grattis till er !
Såååå skönt !!!
Kram V