tisdag 20 april 2010

Det är mycket nu....

Huvudet är fullt av tider.
Tider till dagmamman, semestertider, sjukgymnasttider, träningstider, ridtider, ta det lugnt tider, försöka umgås alla i familjen tider, makens aldrig hemma tider osv osv...

Ibland känns det som om min hjärna blir lite för varm, lite för överhettad.
Tur att man kan gå till jobbet och bara tänka på det man ska göra på jobbet och inte alla andra tusen olika sakerna...

Dennis bytte däck på min bil igår. Idag fick jag åka å fylla upp däcken på macken. Tror nog att det ena var helt tomt!!! Hur är det möjligt?? Ja om det inte vart punktering föståss. Det brukar ju inte ligga av sig så mycket under vintern.
ja ja det återstår att se...

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Har också lite mycket nu och är liksom rädd att jag missar något för att jag inte hinner/har möjlighet att komma ihåg precis allt... Försökte verkligen gå igenom min kalender idag plus skriva kom-ihåg-lappar :-)

Hoppas att det inte är punka på däcket!

Katti sa...

Tider, dessa tider. Vore skönt iland om alla tog en time out. Tänk om hela världen gjorde det för en dag?
Nog skulle man klara det!
Ingen telefon, ingen tv, inget shoppande, inget resande, inget av allt förutom en själv och sina närmaste. Inte så dumt!